Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu – Aydan Huseynova
Aydan Huseynova
Disertační práce
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Employer Brand and Firm Competitiveness on the Labour Market: The Case of Azerbaijan
Abstract:
In this skilled and labour-intensive era, companies are trying to attract and retain employees through the employer brand in order to gain competitive advantage. This study investigates the impact of employer brand to increase the firms' competitiveness based in Azerbaijan. It investigates the mediation of organizational commitment and recruitment efficiency (RC) in the association of employer brand …víceAbstract:
V této éře náročné na pracovní síly se společnosti snaží přilákat a udržet zaměstnance prostřednictvím značky zaměstnavatele, aby získaly konkurenční výhodu. Tato studie zkoumá roli budování značky zaměstnavatele při zvyšování konkurenceschopnosti firem se sídlem v Ázerbájdžánu. Zkoumá roli závazku k organizaci a efektivity náboru jako mediátorů vztahu mezi budováním značky zaměstnavatele a konkurenceschopnosti …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 11. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUSEYNOVA, Aydan. \textit{Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/013ulk/.
Jak správně citovat práci
Huseynova, Aydan. Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu . Zlín, 2023. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová