Employer Branding v podmínkách advokátní kanceláře – Denisa Fikejsová
Denisa Fikejsová
Diplomová práce
Employer Branding v podmínkách advokátní kanceláře
Employer Branding in a Law Firm
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu employer brandingu v podmínkách advokátní kanceláře. Jejím cílem je zhodnocení employer brandingu se zaměřením na employee value proposition ve vybrané advokátní společnosti a na základě získaných výsledků navrhnout nová opatření, která podpoří vnímání značky zaměstnavatele jak u současných studentů, tak u absolventů právnických fakult, jenž v současné době vykonávají …víceAbstract:
The master thesis deals with the topic of employer branding in the conditions of a law firm. Its aim is to evaluate employer branding with the focus on the employee value proposition in a selected law firm and, based on the results obtained, to propose new measures that will support the perception of the employer brand, both among current students and law graduates who are currently practising as associates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Gabriela Říhová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86950
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
Věra Hráská -
Sociálně aktivizační činnosti v domově pro seniory na příkladu Domova pro seniory Kamenec
Pavlína NOVÁKOVÁ -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Vliv zaměstnanců na budování značky zaměstnavatele
Lukáš Votruba -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
Filip Húšť