Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik – Bc. Lukáš Sajvera
Bc. Lukáš Sajvera
Master's thesis
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
The Marketing Communication Mix of new company
Abstract:
Tato diplomová práce řeší problematiku projektování marketingového komunikačního mixu pro nově vzniklý podnik, v tomto případě grafického studia Brandlab, s. r. o. Cílem této práce je tedy zpracování projektu marketingové komunikace. Diplomová práce je rozdělena do čtyř částí. V první kapitole nazvané Teoretické základy se řeší problematika marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá kapitola se …moreAbstract:
The subject of the thesis is to look into the issues of marketing communication mix designing of new established company, in this case the Brandlab s.r.o. graphic studio. The target is the actual processing of marketing communication project. The thesis is split to four chapters. First one called Project basis deals with the matters of marketing and communication mix. Second chapter focuses on a general …moreKeywords
Marketing marketingová komunikace marketingový komunikační mix situační analýza SWOT analýza PEST analýza Porterova analýza pěti sil projektová studie Marketing communication Marketing communication mix Situation analysis SWOT analysis PEST analysis Porter's five forces analysis Project study
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n3vup/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2020
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova