Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik – Bc. Lukáš Sajvera
Bc. Lukáš Sajvera
Diplomová práce
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
The Marketing Communication Mix of new company
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku projektování marketingového komunikačního mixu pro nově vzniklý podnik, v tomto případě grafického studia Brandlab, s. r. o. Cílem této práce je tedy zpracování projektu marketingové komunikace. Diplomová práce je rozdělena do čtyř částí. V první kapitole nazvané Teoretické základy se řeší problematika marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá kapitola se …víceAbstract:
The subject of the thesis is to look into the issues of marketing communication mix designing of new established company, in this case the Brandlab s.r.o. graphic studio. The target is the actual processing of marketing communication project. The thesis is split to four chapters. First one called Project basis deals with the matters of marketing and communication mix. Second chapter focuses on a general …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace marketingový komunikační mix situační analýza SWOT analýza PEST analýza Porterova analýza pěti sil projektová studie Marketing communication Marketing communication mix Situation analysis SWOT analysis PEST analysis Porter's five forces analysis Project study
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n3vup/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova