Ing. Miloslav Koldinský

Bakalářská práce

Tomáš Baťa a jeho vliv na marketink

Tomáš Baťa and his Influence on Marketing
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je vliv význačného českého podnikatele Tomáše Bati na marketing. V teoreticko-metodologické části jsou obsaženy 4 kapitoly. První kapitola popisuje vývoj marketingu na začátku 20. století, jak ve světě, tak i na území tehdejšího Československa. Nadále pak nastiňuje obecné podnikatelské podmínky zlínského regionu. Druhá kapitola je věnována Tomáši Baťovi st. Krátký životopis …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the impact of Tomáš Baťa, an eminent Czech entrepreneur, on marketing. The theoretical-methodological part consists of four chapters. The first chapter describes the development of marketing at the beginning of 20th century both worldwide and on the territory of the then Czechoslovakia. Then, it outlines the general entrepreneurial conditions of the Zlin's region. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace