Kodex odívání: Vnímání vhodného profesionálního pracovního oděvu – Bc. Radek Růžička
Bc. Radek Růžička
Master's thesis
Kodex odívání: Vnímání vhodného profesionálního pracovního oděvu
Dress codes: Perceptions of an appropriate business attire
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním vhodného pracovního oděvu s hlavním zaměřením na oděv manažera. Cílem práce je prozkoumat vnímání vhodného pracovního oděvu v ČR na příkladu ŠKODA Auto a.s. Objektem výzkumu jsou manažeři ŠKODA Auto a studenti ŠAVŠ – tedy potenciální budoucí manažeři. Sběr primárních dat tohoto explorativního výzkumu probíhal metodou dotazníkového šetření. Výzkum potvrdil velký …moreAbstract:
The subject of this thesis is the perception of an appropriate business attire, especially focused on managerial attire. Its purpose is to research the perceptions on appropriate business attire in the Czech republic on an example of ŠKODA Auto a.s. The research sample consists of the managers of ŠKODA Auto and the students of ŠAVŠ – aspiring future managers. Primary data in this exploratory research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights