Specifika malých a středních podniků – Bc. Vendula Vodehnalová, DiS.
Bc. Vendula Vodehnalová, DiS.
Diplomová práce
Specifika malých a středních podniků
Specifics of small and medium enterprises
Anotace:
Předmětem diplomové práce na téma „Specifika malých a středních podniků“ je identifikace a analýza specifik malých a středních podniků se zaměřením na konkrétní podnik, jeho fungování a chování v oblasti pracovněprávních a obchodních vztahů, s důrazem na poznání konkurenčních výhod a omezení. V teoretické části jsou představeny základní charakteristiky, postavení, konkurenceschopnost a personální práce …víceAbstract:
A topic of a submitted thesis „Specifics of small and medium enterprises“ is the identification and analysis of the specifics of small and medium enterprises, focusing on a concrete company, its functioning and behavior in the area of labour and business relations, with emphasis on understanding competitive advantages and limitations. The theoretical part presents the basic characteristics, status …víceKlíčová slova
Malý a střední podnik konkurence hotel obchodní vztahy lidské zdroje strategická analýza PEST analýza Porterův model pěti sil SWOT analýza Small and medium enterprise competition business relationships human sources strategic analysis PEST analysis Porter´s five forces model SWOT analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t7f1x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Studie proveditelnosti: Zřízení vinárny v obci Kojetice; Feasibility
Marie Bittnerová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská