Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Sedina Oganesjan
Bc. Sedina Oganesjan
Bakalářská práce
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etickými aspekty v marketingové komunikaci se zaměřením na farmaceutickou sféru. Zkoumá, jak využívá farmaceutický průmysl lidské tělo jako tržiště a jak je s pacienty v dnešní době manipulováno. V teoretické části se budu zabývat definicí a historií farmaceutického průmyslu, podnikatelské etiky a marketingové komunikace. Součástí teoretické části je také analýza Žaloby …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with ethical aspects in marketing communication with a focus on pharmaceutical sphere. It examines how the pharmaceutical industry uses the human body as a marketplace and how it is manipulated with patients today. In the theoretical part I will deal with the definition and history of the pharmaceutical industry, business ethics and marketing communication. Part of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qyfw4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Janichová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová