Dung Le Xuan

Bakalářská práce

Cloud Computing: Přehled dostupných CRM řešení v ČR

Cloud Computing: Overwiew of CRM solutions avalaible in Czech Republic
Anotace:
Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- Customer Relationship Management. V práci je rozebírán odlišný přístup k CRM. Řízení vztahů se zákazníky by měl být chápán jako celopodnikovou strategii orientovanou na zákazníky. Tento pojem je často brán jako CRM systém. K dosažení této koncepce se právě používá CRM nástroje, které jsou součástí CRM systému. Dále jsou v bakalářské práci popisovány architektury …více
Abstract:
The first goal of this thesis is to expound the concept of CRM - Customer Relationship Management. In the thesis are discussed about different approaches to CRM. Customer relationship management should be seen as an enterprise-wide on customer oriented strategy. This term is often understood as a CRM system. To achieve this concept is currently using CRM tools that are part of the CRM system. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: Nikos Margaris
  • Oponent: Jiří Feuerlicht

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32676