Propojení módního průmyslu a gastroprůmyslu – BcA. Viviána Babicová
BcA. Viviána Babicová
Diplomová práce
Propojení módního průmyslu a gastroprůmyslu
Free Topic - The Connection between Fashion Industry and Gastronomy
Anotace:
Práca demonštruje prepojenie módneho priemyslu a gastropriemyslu na sérii niekoľkých konceptov, v ktorých sa prepája módna značka s reštauračnou prevádzkou. Nový prístup k móde i gastronómii je spôsobený zmenou spotrebiteľského správania, ktorú podmieňujú nové trendy v životnom štýle kúpyschopnej časti spoločnosti, ako napríklad minimalizmus či udržateľnosť. Prípadová štúdia sa zaoberá značkou Joseph …víceAbstract:
These thesis are demonstrating the interaction inbetween fashion industry and gastronomy, by series of concepts made by fashion x gastronomy collaborations. Generation of millenials are bringing new trends like minimalism or sustainability into their everyday life and also into their shopping practices. Therefore the change in the whole process of shopping experience, created by brands, is highly recommended …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Babicová, Viviána. Propojení módního průmyslu a gastroprůmyslu. Zlín, 2019. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový potenciál umelca
Petra Martišová -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká