Analýza čtenářské úrovně žáků 3. ročníku ZŠ se zaměřením na různé metody čtení – Iva CAHOVÁ
Iva CAHOVÁ
Diplomová práce
Analýza čtenářské úrovně žáků 3. ročníku ZŠ se zaměřením na různé metody čtení
Analysing Third-year Primary Pupils´ Reading Skills in Relation to the Reading Method
Anotace:
Diplomová práce se zabývá čtenářskou úrovní žáků 3. ročníků, kteří se v 1. ročníku učili číst různými metodami čtení. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou. Teoretická část se zabývá charakteristikou žáka mladšího školního věku, rozvojem čtenářských dovedností, výukou počátečního čtení metodou analyticko-syntetickou, genetickou a metodou Sfumato. Dále vymezuje čtenářskou gramotnost …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the reading level of pupils in the third year, who in the first year learned to read by different methods. The thesis is divided into theoretical and research parts. The theoretical part deals with the characteristics of pupils at the younger school age, the development of reading skills, the teaching of early reading by the analytical-synthetic, genetic and Sfumato methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivana Šimková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CAHOVÁ, Iva. \textit{Analýza čtenářské úrovně žáků 3. ročníku ZŠ se zaměřením na různé metody čtení}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/0519oh/.
Jak správně citovat práci
CAHOVÁ, Iva. Analýza čtenářské úrovně žáků 3. ročníku ZŠ se zaměřením na různé metody čtení. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší
Název
Vložil
Vloženo
Práva