Marketingová komunikácia vybraného podniku – Jakub Bolješik
Jakub Bolješik
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia vybraného podniku
Anotace:
Bakalárska práca „Marketingová komunikácia vybraného podniku“. Prvá kapitola bakalárskej práce je zameraná na teoretické vymedzenie marketingovej komunikácie, jej poslanie a možnosti, ktoré ponúka. Druhá kapitola je zameraná na aplikáciu teoretických poznatkov, ktoré boli nadobudnuté v prvej kapitole. Analyzuje súčasný stav podniku na trhu, dotazuje názor spotrebiteľov a analyzuje súčasný stav marketingovej …víceAbstract:
Bachelor thesis „Marketing communication of selected company“. The first chapter of the thesis is focused on the theoretical definition of marketing communication, her mission and the possibilities it offers. The second chapter is focused on the application of theoretical knowledge acquired in the first chapter. It analyzes the current state of the company on the market, inquires the opinion of consumers …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Manažment hotelníctva a cestovného ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bolješik, J.
8. 4. 2020