Jakub Bolješik

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia vybraného podniku

Anotace:
Bakalárska práca „Marketingová komunikácia vybraného podniku“. Prvá kapitola bakalárskej práce je zameraná na teoretické vymedzenie marketingovej komunikácie, jej poslanie a možnosti, ktoré ponúka. Druhá kapitola je zameraná na aplikáciu teoretických poznatkov, ktoré boli nadobudnuté v prvej kapitole. Analyzuje súčasný stav podniku na trhu, dotazuje názor spotrebiteľov a analyzuje súčasný stav marketingovej …více
Abstract:
Bachelor thesis „Marketing communication of selected company“. The first chapter of the thesis is focused on the theoretical definition of marketing communication, her mission and the possibilities it offers. The second chapter is focused on the application of theoretical knowledge acquired in the first chapter. It analyzes the current state of the company on the market, inquires the opinion of consumers …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.

Bakalářský studijní program:
Manažment hotelníctva a cestovného ruchu

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.