Lukáš Štavka

Bakalářská práce

Faktory úspěšné spolupráce mezi influencerem a společností

Factors for successful collaboration between influencer and company
Anotace:
Cílem teoretické části této bakalářské práce je porozumět pojmu influencer marketing, který poslední dobou zaznamenává exponenciální růst. Influencer marketing se totiž stává nedílnou a velmi efektivní součástí marketingové strategie menších, středně velkých a obrovských společností, a proto je velmi důležité na tuto skutečnost přihlížet. Čtenář se také seznámí se základními pojmy influencer marketingu …více
Abstract:
The aim of the theoretical part of this bachelor's thesis is to understand the concept of influencer marketing, which has recently been experiencing exponential growth. Influencer marketing has become an integral and highly effective component of marketing strategies for small, medium-sized, and large companies, making it crucial to take this into account. The reader will also become familiar with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku