Faktory úspěšné spolupráce mezi influencerem a společností – Lukáš Štavka
Lukáš Štavka
Bakalářská práce
Faktory úspěšné spolupráce mezi influencerem a společností
Factors for successful collaboration between influencer and company
Anotace:
Cílem teoretické části této bakalářské práce je porozumět pojmu influencer marketing, který poslední dobou zaznamenává exponenciální růst. Influencer marketing se totiž stává nedílnou a velmi efektivní součástí marketingové strategie menších, středně velkých a obrovských společností, a proto je velmi důležité na tuto skutečnost přihlížet. Čtenář se také seznámí se základními pojmy influencer marketingu …víceAbstract:
The aim of the theoretical part of this bachelor's thesis is to understand the concept of influencer marketing, which has recently been experiencing exponential growth. Influencer marketing has become an integral and highly effective component of marketing strategies for small, medium-sized, and large companies, making it crucial to take this into account. The reader will also become familiar with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/sydig/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska