Návrh marketingové strategie pro fitness centrum – Naomi Täuberová
Naomi Täuberová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro fitness centrum
Marketing Strategy Design for the Fitness Center
Anotácia:
Diplomové práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro fitness centrum Amazing, která by pomohla navrátit stálé klienty a přilákat nové. Dílčím cílem práce byl návrh konkrétních nástrojů marketingového mixu v souladu se zvolenou strategií. Práce byla rozdělená do dvou části, kdy první byla zaměřená na teoretická východiska marketingové strategie. Druhou částí pak byla samotná charakteristika …viacAbstract:
The thesis deals with the design of a marketing strategy for fitness center Amazing that would help to return regular clients and attract new ones. The partial goal of the thesis was to design specific tools of the marketing mix in accordance with the chosen strategy. The thesis was divided into two parts, where the first one was focused on the theoretical basis of marketing strategies. Whereas the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149404
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
- Vedúci: Miluše Hluchníková
- Oponent: Kamila Poláková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů
Kristýna Suchá -
Marketingová strategie online projektu v auto-moto odvětví
Václav Nechyba -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek