Sandra Jaroňová
Bachelor's thesis
Měření povědomí o značce About you
About you brand awareness measurement
Abstract:
Cíl práce: Cílem práce je zjistit, jaké mají lidé v oblasti Moravskoslezského kraje povědomí o značce About You. Metodika práce: Práce bude sestavena ze dvou částí. První část bude obsahovat teoretické znalosti, které budou čerpány především z doporučené literatury zaměřené na marketing, nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci a komunikační mix. Dále bude podrobněji popsána značka, hodnota …moreAbstract:
Objective: The aim of this work is to find out what awareness of the About You brand people have in the Moravian-Silesian region. Methodology: The work will be composed of two parts. The first part will contain theoretical knowledge, which will be drawn mainly from the recommended literature focused on marketing, marketing mix tools, marketing communication and communication mix. Then the brand, brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/t2hni/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková