Jiří Kopřiva

Bakalářská práce

Analýza customer experience v bankovních aplikacích na českém trhu

Customer experience analysis of banking applications on the Czech market
Anotace:
V této bakalářské práci se nejdříve věnuji zákaznické spokojenosti, proč by měla být pro firmy, nejen banky, důležitá, a jakými způsoby se dá měřit. Dále přecházím na specifika bankovního trhu, základní charakteristiky tohoto trhu, z pohledu banky i zákazníka, a jeho současné trendy. Pokračuji definováním základních informací o aplikacích a dále bankovních aplikací, poté následuje výčet aplikací na …více
Abstract:
The beginning of this Bachelor’s thesis is about customer satisfaction, reasons why it is important for all companies, not just for banks and how it is possible to measure it. Then I proceed to banking market, its main characteristics from the perspective of the customer and the bank and then I describe the main trends in the banking industry. After that I continue with defining basic information about …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Michal Andera
  • Oponent: Dzmitry Melnik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73923

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management