Využití hudebního softwaru GarageBand v hudební výchově – Sofia SOPOVA
Sofia SOPOVA
Master's thesis
Využití hudebního softwaru GarageBand v hudební výchově
The Use of Music Software GarageBand in Music Education
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na základní popis a práci s hudebním softwarem GarageBand v předmětu hudební výchova. Teoretická část práce se zabývá popisem hudebního hardwaru a softwaru se zaměřením na studiové vybavení. Závěr teoretické části popisuje DAW GarageBand a jeho alternativu Logic Pro. Výzkumná část práce se zaměřuje na současný stav míry využití informačních a komunikačních technologií ve …viacAbstract:
The thesis focuses on the basic description and work with the GarageBand music software in the subject of music education. The theoretical part of the thesis deals with the description of music hardware and software with a focus on recording studio equipment. The conclusion of the theoretical part describes the DAW GarageBand and its alternative Logic Pro. The research part of the thesis focuses on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Jan Prchal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOPOVA, Sofia. Využití hudebního softwaru GarageBand v hudební výchově. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / AJ HV N14
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová