Bc. Denisa Škodová

Diplomová práce

Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku

A Global Brand Building Using the IMC Tools in a Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním a adaptací integrované marketingové komunikace a globální marketingové strategie americké kosmetické značky GLAMGLOW na lokálním trhu. Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii značky na základě získaných dat z dotazníkového šetření a expertního rozhovoru. Teoretická část nejprve vymezuje pojmy integrované marketingové komunikace, následně firemní identitu …více
Abstract:
This Master´s thesis deals with research and adaptation of integrated marketing communication and global marketing strategy of American cosmetic brand GLAMGLOW in the local market. The thesis aims to evaluate the marketing strategy of the brand based on acquired data from the questionnaire survey and expert interview. At first, the theoretical part defines integrated marketing communication, then corporate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní