Bc. Denisa Škodová

Master's thesis

Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku

A Global Brand Building Using the IMC Tools in a Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním a adaptací integrované marketingové komunikace a globální marketingové strategie americké kosmetické značky GLAMGLOW na lokálním trhu. Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii značky na základě získaných dat z dotazníkového šetření a expertního rozhovoru. Teoretická část nejprve vymezuje pojmy integrované marketingové komunikace, následně firemní identitu …more
Abstract:
This Master´s thesis deals with research and adaptation of integrated marketing communication and global marketing strategy of American cosmetic brand GLAMGLOW in the local market. The thesis aims to evaluate the marketing strategy of the brand based on acquired data from the questionnaire survey and expert interview. At first, the theoretical part defines integrated marketing communication, then corporate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní