Nikola MAŠKOVÁ

Bakalářská práce

Sebepojetí školní úspěšnosti žáků s lehkým mentálním postižením vzdělávaných ve speciálních třídách a v třídách běžných.

Self-concept of school success of pupils with mild mental disabilities educated in special classes and common classes
Anotace:
Bakalářská práce "Sebepojetí školní úspěšnosti žáků s lehkým mentálním postižením vzdělávaných ve speciálních třídách a v třídách běžných" je rozdělena na dvě části. Teoretickou, která se blíže zabývá tématem mentální retardace, vzděláváním nebo také tématem sebepojetí. Ve výzkumné části jsou zpracovány výsledky celého výzkumu, který byl uskutečněn pomocí dotazníku SPAS. Dále jsou zde obsažena doporučení …více
Abstract:
The Bachelor thesis "Self-concept of school success of pupils with mild mental disabilities educated in special classes and common classes" is divided in two parts. Theoretical part, which deals in more detail with the topic of mental retardation, education or topic of self- concept. The research part processes the results of the entire research, which was carried out using the SPAS questionnaire. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Roman Stružinský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAŠKOVÁ, Nikola. Sebepojetí školní úspěšnosti žáků s lehkým mentálním postižením vzdělávaných ve speciálních třídách a v třídách běžných.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta