Alena Dostálová
Bachelor's thesis
Lokální marketing rychlých občerstvení
Local Marketing of Fast Foods
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou lokálního marketingu rychlých občerstvení. Jak moc velký vliv mají na obrat cílové skupiny a okolí restaurace. Popíšeme rozdíly mezi kamennou restaurací a pobočkou v obchodním centru. Zjistíme, zda tržby ovlivňuje i historie pobočky, nebo konkrétní obchodní centrum. V práci budou popsány i výsledky stejné marketingové akce, která probíhala napříč všemi …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with problems of local marketing of fast foods. How the target groups and around of the restaurant have an inpact on turnover. We will describe the different between stone restaurant and the branch in the Shopping center. We will found out if the sales are influenced by history of branch, or by specific Shopping center. The results of the marketing event, which took place …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11199
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2019
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: Ing. František Hašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Globální marketing a lokální kultura
Kateřina Hásková -
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights