Řízení nákladů podniků působících v oblasti nemovitostí – Bc. Eva Všetečková
Bc. Eva Všetečková
Diplomová práce
Řízení nákladů podniků působících v oblasti nemovitostí
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo navržení hlavních zásad stanovení politiky řízení nákladů malých a středních podniků v oblasti nemovitostí. Pro zjištění struktury nákladů byla provedena analýza absolutních ukazatelů výkazu zisku a ztráty, prostřednictvím diagramu příčin a následků byly identifikovány náklady a klasifikovány do skupin. Nákladový model TD-ABC by mohl být nejvhodnějším nástrojem pro řízení …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to propose the main principles of determining the cost management policy of small and medium-sized enterprises in the field of real estate. To determine the cost structure, an analysis of the absolute indicators of the profit and loss statement was carried out, costs were identified and classified into groups through a cause and effect diagram. The TD-ABC cost model …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ovufx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ing. Tomáš Krulický, MBA
- Oponent: Ing. Jakub Horák, MBA, Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria