Psychologie internetu. Analýza užívání Instagramu. – Bc. Václav Kapler
Bc. Václav Kapler
Diplomová práce
Psychologie internetu. Analýza užívání Instagramu.
Psychology of internet. Analysis of Instagram use.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou chování českých vysokoškolských studentů na sociální síti Instagram. Tito uživatelé jsou ve věku mezi 19 až 26 roky. Cílem je zjistit, jakým způsobem sociální síť zkoumané osoby používají, jak se o sociální síti dozvěděli nebo jaká byla jejich motivace pro založení Instagramu. Teoretická část se zabývá obecně sociálními sítěmi, soukromím, komunikací, sebeprezentací …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the behavior of Czech university students on the social network Instagram. These users are between 19 and 26 years old. The aim is to find out how the examined persons use the social network, how they learned about the social network or what was their motivation for establishing Instagram. The theoretical part focuses on social networks, privacy, communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6582
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2020
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó
Název
Vložil
Vloženo
Práva