Postupy edukace žáků s lehkou mentální retardací v rámci integrace v běžné základní škole. – Bc. Martina NUSLAUEROVÁ
Bc. Martina NUSLAUEROVÁ
Diplomová práce
Postupy edukace žáků s lehkou mentální retardací v rámci integrace v běžné základní škole.
Process of education for pupils with mild mental retardation and their integration in a common primary school.
Anotace:
Diplomová práce představuje empirickou studii, která na základě kvalitativní sondy na záměrně vybrané základní škole popisuje způsoby vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací. Teoretická východiska vycházela z novodobých poznatků speciální pedagogiky o mentální retardaci a s platnou legislativou ve vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací. V empirické části byla pozornost věnována postupům ve …víceAbstract:
The diploma thesis presents an empirical study which, based on a qualitative probe on deliberately chosen primary school, describes methods for educating pupils with mild mental retardation. Theoretical solutions were based on modern knowledge of special education for mental retardation, and the legislation in force in the education of pupils with mild mental retardation. In the empirical part, attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NUSLAUEROVÁ, Martina. \textit{Postupy edukace žáků s lehkou mentální retardací v rámci integrace v běžné základní škole.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ab04d/.
Jak správně citovat práci
NUSLAUEROVÁ, Martina. Postupy edukace žáků s lehkou mentální retardací v rámci integrace v běžné základní škole.. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová