Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance – Bc. Marie Chodorová, DiS.
Bc. Marie Chodorová, DiS.
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
An analysis of marketing communications of selected bank products in an international bank
Anotace:
Tato bakalářská práce se nazývá analýza marketingové komunikace dvou bankovních produktů v mezinárodní bance. Mnou vybraná banka se řadí ke střední třídě bank českého trhu. Teoretická část práce je především o marketingu, marketingovém mixu a o marketingové komunikaci. Důraz je na podstatu oblastí finančních institucí a jejich specifické služby. V praktické části je seznámení se samotnou bankou a hlavně …víceAbstract:
This thesis is called analysis of marketing communication two banking products at an international bank. I selected the bank ranks of the middle class banks on the Czech market. The theoretical part is mainly about marketing, marketing mix and marketing of communication. The emphasis is on the essence of the areas of financial institutions and their specific service. The practical part is an introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ksbf0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHODOROVÁ, Marie. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/0e0uqq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk