Marketingové aktivity a PR HC Oceláři Třinec – Bc. Agata Trombik
Bc. Agata Trombik
Diplomová práce
Marketingové aktivity a PR HC Oceláři Třinec
Marketing activities and PR HC Oceláři Třinec
Anotace:
Závěrečná práce na téma ,,Marketingové aktivity a PR HC Oceláři Třinec“ pojednává o jeho aktivitách pro veřejnost během hokejové sezony i mimo ní. Díky tomuto pohledu, lze vyhodnotit i vztah klubu s veřejností. Práce je rozdělená na dvě části. První z nich je teoretická, týkající se probíraného tématu. Druhá část je praktická. Jsou v ní vyhodnoceny výsledky z dotazníkového šetření a poskytnuté nové …víceAbstract:
This thesis is called „Marketing activities and PR of HC Oceláři Třinec“. It deals with its activities for public during the ice-hockey season and off-season. Thanks to this view we can evaluate the relationship of the club with public. The thesis consists of two parts. The first part is theoretical and it deals with the discussed topic. The second part is practical and it deals with evaluation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ilqqg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.
- Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Josef LAURICH -
Marketingové aktivity vybrané sportovní organizace
Eliška KASLOVÁ -
Marketingové aktivity vybrané sportovní organizace
Eliška KASLOVÁ -
Marketingové komunikace klubu HC Vítkovice Steel
Anastasija Košovenková -
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha
Tereza Babincová -
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno
Jiří Lysák -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak