Tvorba pojmového slovníku informačních technologií pro žáky se sluchovým postižením – Bc. Aneta MUSILOVÁ
Bc. Aneta MUSILOVÁ
Diplomová práce
Tvorba pojmového slovníku informačních technologií pro žáky se sluchovým postižením
The creation of a dictionary of information technology for pupils with hearing impairment
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou pojmového slovníku do informačních technologií pro žáky se sluchovým postižením. V teoretické části je nastíněná problematika týkající se oblasti surdopedie a informačních technologií ve vzdělávání jak na území České republiky, tak v zahraničí. Dalšími tématy, kterými se práce zaobírá, jsou vzdělávání žáků se sluchovým postižením a výpočetní technika, se kterou …víceAbstract:
The aim of this diploma project is to create an original dictionary with terms connected with information technology for pupils with hearing impairment. The theoretical part focuses on the problematic of hearing impairment and information technology in education in the Czech Republic and abroad. Furthermore, it describes the process of education of pupils with hearing impairments and the specific information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. BcA. Pavel Kučera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUSILOVÁ, Aneta. Tvorba pojmového slovníku informačních technologií pro žáky se sluchovým postižením. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová
Název
Vložil
Vloženo
Práva