Spekulace oděvní kolekce – Bc. Kristina Synek, DiS.
Bc. Kristina Synek, DiS.
Diplomová práce
Spekulace oděvní kolekce
Speculation - Clothing Collection
Anotace:
Cílem této diplomové práce je nabídnout nový úhel pohledu na geometrii, vytvořit kolekci dámských a pánských oděvů a doplňků inspirovaných geometrickými tvary a motivy. Zaměřeno je především na Platónská a Archimedovská tělesa, která se objevují jak v textilních motivech, tak i v konstrukci jednotlivých oděvů. Práce se také věnuje brandingu a marketingové komunikaci pro nově založenou oděvní značku …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to offer a new geometrical aspect, and create a collection of women's and men's clothing and accessories inspired by geometric shapes and motifs. The focus is primarily on Platonic and Archimedean solids that appear in both the textile motifs, as well as in the construction of particular garments. The thesis is also devoted to branding and marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Synek, Kristina. Spekulace oděvní kolekce. Zlín, 2014. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Design oděvu
Práce na příbuzné téma
-
Platónská a Archimédovská tělesa a jejich využití v praxi
Jakub MICHNA -
Analýza marketingové komunikace vybraného hudebního tělesa
Julie URBANÍKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu
Martina Zelinková -
Marketingová komunikace Pražského smíšeného sboru
Hana Sidejová -
Marketingová komunikace České filharmonie
Martin Zelený -
Tradičný ženský odev v obci Torysky
Barbora Báreková -
Odev ako kľúč k interpretácii Fridy Kahlo
Lucia Heiserová -
Fajjúmské portréty: odev a účesy na ženských podobizniach
Miroslava Malinová