Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon – Jiří Antoš
Jiří Antoš
Bakalářská práce
Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon
Marketing Communication of the Author's Theater Studio Ypsilon
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace autorského divadla Studio Ypsilon. Teoretická část práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti kultury a divadla. Dále jsou vymezeny pojmy marketingový a komunikační mix se zaměřením na divadlo. Teorie je poté aplikována na divadlo Studio Ypsilon. Závěr práce obsahuje shrnutí kvantitativního výzkumu za pomocí dotazníkového …víceAbstract:
The bachelor's thesis explores the marketing and marketing communication of author's theater Studio Ypsilon. Theoretical part deals with the theoretical knowladge of cultural and theatre area. Further off marketing and communication mix terms focused on theater area are described. Theory is applied to the theater Studio Ypsilon. Conclusion consists of summary of quantitative research using a survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Antoš, Jiří. Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Marketing kultury
Andrea Kodešová -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Marketingový plán vybraného produktu v oblasti kultury
Adéla BUBNOVÁ -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova