Úroveň sebepojetí a emocionální aspekty dětí se specifickými poruchami učení – Mgr. Jana Hrabcová
Mgr. Jana Hrabcová
Diplomová práce
Úroveň sebepojetí a emocionální aspekty dětí se specifickými poruchami učení
Anotace:
HRABCOVÁ, JANA: Úroveň sebepojetí a emocionální aspekty dětí se specifickými poruchami učení, diplomová práce. Brno, MU, 2006, s. 96 Diplomová práce se zabývá sebepojetím a emocionálními aspekty dětí se specifickými poruchami učení. V teoretické části shrnuje aktuální poznatky týkající se zadaného tématu, navrhuje možná řešení, jak sníženého sebepojetí, tak zvýšené úzkosti. Praktickou část diplomové …víceAbstract:
HRABCOVÁ, JANA: The level of Self-Concept and Emotional Aspects of Children with Specific Learning Difficulties, Diploma thesis. Brno, MU, 2006, s. 96 The diploma thesis deals with the self-concept and emotional aspects of children with specific learning disabilities. In the theoretical part, current knowledge about the given topic is summarized and possible solutions of both the reduced self-confidenceand …víceKlíčová slova
Klíčová slova pedagogika speciální pedagogika specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie dyskalkulie osobnost sebepojetí neuroticismus úzkost extroverze introverze. Key words pedagogy special education specific learning difficulties dyslexia dysgraphia dysorthographia dyscalculia personality self-concept neuroticism anxiety extraversion introversion
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hixui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková