Perspektivy nepřímých daní a jejich optimalizace z pohledu SME – Ing. Petr Smička
Ing. Petr Smička
Master's thesis
Perspektivy nepřímých daní a jejich optimalizace z pohledu SME
Perspectives of Indirect Taxes and Optimalization Concerning SME
Anotácia:
Diplomová práce „Perspektivy nepřímých daní a jejich optimalizace z pohledu MSP“ se zaměřuje na posouzení současného a budoucího vývoje u harmonizace nepřímých daní. Posouzení problematiky daňové harmonizace je aktuální i pro malé a střední podniky, které jsou hnacím motorem Evropské unie. Pro růst ekonomiky malých a středních podniků je nejpodstatnější otázkou daň z přidané hodnoty, její optimalizace …viacAbstract:
The diploma thesis "Perspectives of indirect taxes and optimization from the perspective of SME" aims to assess the actual and future development in the harmonization of indirect taxes. Assess the problem of tax harmonization is also relevant for small and medium-sized enterprises, which are the driving force of the European Union. For growth of small and medium enterprises is the most important question …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vmo4u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedúci: Ing. Tereza Šinkyříková
- Oponent: Ing. Hana Jurajdová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria