Ing. Irena Košťálková

Master's thesis

Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ALBA Hořovice s.r.o.

Customers Relations Management in Company ALBA Hořovice Ltd.
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je seznámit se teoreticky s metodami práce se zákazníkem. V současné době každý podnik bere zákazníky jako zdroj své existence, proto své vztahy se zákazníky se snaží více či méně úspěšně řídit. Je nutné si uvědomit, že touto problematikou se musí zabývat všechna oddělení podniku, ale impuls k inovaci a budování by měl přicházet z manažerského týmu. Podklad k tomu by měl …more
Abstract:
The dissertation attempts to illuminate the theoretical methods for dealing with customers. In order to maintain positive customer service, each company must know how to deal with customers must build up and take care about their customer services. That should be the interest of all company, especially of management. It is important to keep in mind that customers are the main resource of a company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní