Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o. – Monika HAJSKÁ
Monika HAJSKÁ
Bachelor's thesis
Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.
Creation and strategy of implementation LoPe Fruit, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce na téma Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s. r. o., představuje samostatný podnik, jeho produkt a analyzuje marketingové prostředí, marketingový mix, strategii podniku a strategii podnikatelské jednotky. Cílem bakalářské práce je vytvořit vhodnou strategii na základě získaných údajů z dotazníkového šetření a informací od společnosti. Připravené návrhy se konzultují s řídícím …moreAbstract:
The topic of the Bachelor Thesis, Production and Implementation of the strategy LoPe Fruit, s. r. o., presents independent establishment and its product.It analyses marketing environment, marketing mix, the strategy of the company and the strategy of an entrepreneurial unit. The aim of this study is to develop a suitable strategy based on the facts gained from the survey and also from the society. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAJSKÁ, Monika. \textit{Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/0k7c48/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAJSKÁ, Monika. Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.
Eva Jurčíková -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucie Mundilová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher