Markéta DVOŘÁKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Analysis of marketing communication in a chosen company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve vybrané společnosti, se zaměřením na lékárny. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci vybrané společnosti a na základě výsledků navrhnout inovaci pro využití nástrojů marketingové komunikace pro vybranou společnost. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teorií spojené s marketingem a marketingovou …více
Abstract:
The thesis deals with the analysis of marketing communication in a chosen company focusing on pharmacy. The aim of this work is to analyse the marketing communication in a chosen company and based on the results to propose and innovation for the use of marketing communication tools for a chosen company. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the theory associated with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DVOŘÁKOVÁ, Markéta. Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/