Využití umělé inteligence v marketingu – Bc. Eva Němcová
Bc. Eva Němcová
Diplomová práce
Využití umělé inteligence v marketingu
The use of artificial intelligence in marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Scandic Atelier a vytvoření návrhu pro její zlepšení. Teoretická část je věnována základním teoretickým konceptům týkající se umělé inteligence a marketingové komunikace, včetně marketingového komunikačního mixu a aktuálních trendů v oboru. Následně je vybraná společnost podrobně představena, včetně jejích služeb, konkurence …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the marketing communication of the company Scandic Atelier and to create a proposal for its improvement. The theoretical part is devoted to basic theoretical concepts related to artificial intelligence and marketing communication, as well as marketing communication mix and current trends in the field. The selected company is then introduced in depth, along with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/l1b5o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Hruzík, MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova