Bc. Eva Němcová

Master's thesis

Využití umělé inteligence v marketingu

The use of artificial intelligence in marketing
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Scandic Atelier a vytvoření návrhu pro její zlepšení. Teoretická část je věnována základním teoretickým konceptům týkající se umělé inteligence a marketingové komunikace, včetně marketingového komunikačního mixu a aktuálních trendů v oboru. Následně je vybraná společnost podrobně představena, včetně jejích služeb, konkurence …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the marketing communication of the company Scandic Atelier and to create a proposal for its improvement. The theoretical part is devoted to basic theoretical concepts related to artificial intelligence and marketing communication, as well as marketing communication mix and current trends in the field. The selected company is then introduced in depth, along with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Hruzík, MSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné