Bc. Barbora Křístková

Master's thesis

Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky

Project of Customer Segmentation of an E-shop and Customer Communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na segmentaci zákazníků e-shopu HappyAge, který se specializuje na prodej šperků. Po provedené segmentaci je cílem práce vytvořit projekt komunikace s vybraným segmentem. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části je provedena literární rešerše vztahující se k problematice nákupního chování, segmentace a komunikace se zákazníky …more
Abstract:
This master´s thesis is focused on the customer segmentation of an e-shop HappyAge, which is specialising in jewellery sales. After the segmentation, the aim of the thesis is to create a communication proposal with the selected segment. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. In the theoretical part, a literature search related to the issues of buying behaviour, segmentation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Křístková, Barbora. Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe