Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky – Bc. Barbora Křístková
Bc. Barbora Křístková
Master's thesis
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Project of Customer Segmentation of an E-shop and Customer Communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na segmentaci zákazníků e-shopu HappyAge, který se specializuje na prodej šperků. Po provedené segmentaci je cílem práce vytvořit projekt komunikace s vybraným segmentem. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části je provedena literární rešerše vztahující se k problematice nákupního chování, segmentace a komunikace se zákazníky …moreAbstract:
This master´s thesis is focused on the customer segmentation of an e-shop HappyAge, which is specialising in jewellery sales. After the segmentation, the aim of the thesis is to create a communication proposal with the selected segment. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. In the theoretical part, a literature search related to the issues of buying behaviour, segmentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘÍSTKOVÁ, Barbora. \textit{Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/0o0c0n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Křístková, Barbora. Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Ilia Skirdov -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jakub Prchlík