Bc. Kateřina Prokopová

Master's thesis

Metody aktivního učení ve výuce humanitních předmětů na druhém stupni ZŠ

Methods of active learning in teaching humanities at second stage of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou výukových metod v hodinách českého jazyka a dějepisu na druhém stupni základní školy. Práce je složena ze dvou částí, teoretické a empirické. Teoretická část seznamuje s pojmem výuky, s fázemi výuky, cílem, obsahem, managementem a s organizačními formami. Následuje samostatná kapitola učitelovo pojetí výuky. Třetí kapitola se zabývá již samotnými výukovými metodami …viac
Abstract:
The master’s thesis deals with the issue of the teaching methods during Czech and history lessons of the second stage of elementary school. The work consists of two parts, theoretical and empirical. The theoretical part introduces the term of teaching, the stages of the teaching process, goal, content, management, and its organizational forms. The following chapter copes solely with the teacher’s concept …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
  • Vedúci: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta