Deutsche oder Englische Sprache als Fremdsprache in der Tschechischen Republik? Eine Motivforschung und Argumentensammlung. – Bc. Hana Dočekalová
Bc. Hana Dočekalová
Diplomová práce
Deutsche oder Englische Sprache als Fremdsprache in der Tschechischen Republik? Eine Motivforschung und Argumentensammlung.
Is Englisch or German better foreign Language in the Czech Republic? Research of motivation and argument summary.
Abstract:
The diploma thesis „Is Englisch or German better foreign Language in the Czech Republic? Research of motivation and argument summary” compares the system and objectives of foreign language education in the Czech Republic and the European Union. The Czech Republic intends to introduce teaching of English as a first compulsory foreign language in Czech primary schools. The adoption of this idea would …víceAbstract:
Diplomová práce „Je vhodným cizím jazykem pro studium v České republice německý nebo anglický jazyk? Fakta a důvody“ porovnává systém a cíle cizojazyčného vzdělávání v České republice a v Evropské unii. Česká republika má v úmyslu zavést na základních školách povinnou výuku anglického jazyka jako prvního cizího jazyka. Tím by pro ředitele škol, rodiče a žáky nebyla zaručena možná svobodná volba výběru …víceKlíčová slova
školský systém vzdělávací strategie rámcová strategie pro vícejazyčnost Národní plán výuky cizích jazyků cizojazyčné vzdělávání vícejazyčnost německý jazyk anglický jazyk znalosti cizích jazyků. School system educational strategy framework strategy for multilingualism national plan of education in foreign languages foreign language education multilingualism German language English language foreign language skills
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ulnxi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedoucí: Dr. phil. Brigitte Sorger
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOČEKALOVÁ, Hana. \textit{Deutsche oder Englische Sprache als Fremdsprache in der Tschechischen Republik? Eine Motivforschung und Argumentensammlung.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/0pnu9n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Drama in Foreign Language Education
Lenka Marie Minaříková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Metody a strategie kritického myšlení ve slohové výuce na 2. stupni ZŠ
Jana Nejedlá -
Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE
Valerie Šebková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá