CRM aktivity v oblasti ubytovacích služeb – Bc. Lukáš Zimola
Bc. Lukáš Zimola
Diplomová práce
CRM aktivity v oblasti ubytovacích služeb
CRM activities in accommodation services
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je téma řízení vztahů se zákazníky, kde se práce zaměřuje na sektor ubytovacích služeb v cestovním ruchu. Práce je členěna na čtyři kapitoly. První kapitola se zabývá definicí systému řízení vztahů se zákazníky (angl. zkr. CRM). Druhá kapitola se věnuje charakteristice ubytovacích služeb, jejích specifik, produktu, zákaznickému procesu a spokojenosti. V praktické části …víceAbstract:
The subject of this thesis is the topic of customer relationship management, where the thesis focuses on the sector of accommodation services in tourism. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with the definition of customer relationship management (CRM). The second chapter deals with the characteristics of accommodation services, its specifics, product, customer process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva