Dopravní nehody a jejich prevence v sociálním marketingu – Bc. Daniela Havlíčková
Bc. Daniela Havlíčková
Master's thesis
Dopravní nehody a jejich prevence v sociálním marketingu
Traffic accidents and their prevention in social marketing
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku prevence dopravních nehod u mladých řidičů pomocí sociálního marketingu.V teoretické části je stručně definován marketing a poté se práce zaměřuje na oblast sociálního marketingu včetně strategického plánování sociální kampaně. Dále je uveden popis dopravních nehod, jejich nejčastějších příčin a charakteristika mladých řidičů, kteří jsou vybranou cílovou …viacAbstract:
This thesis focuses on the issue of prevention of traffic accidents by young drivers, using the techniques of social marketing.The theoretical part examines the characteristics of marketing and later focuses on the field of social marketing, including strategic planning of a social campaign. This part also defines traffic accidents, their most common causes and the characteristics of young drivers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová -
Methods in Interpreter Training: A Survey of the Czech Republic
Hana Pavlisová -
Survey for community planning of social services in the administrative district of the municipality with extended competence Olomouc
Michal Pytlíček -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez
Názov
Vložil
Vložené
Práva