Bc. Iveta Králová

Diplomová práce

Role podpory prodeje v systému marketingových komunikací v ČR

Role of sale support in the system of marketing communicationcs in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce popisuje historii podpory prodeje v České republice. Studie vytváří přehled o historii podpory prodeje od počátku 20. století až do současnosti. Druhá část diplomové práce vysvětluje moderní metody marketingové komunikace. Diplomová práce také uvádí příklady z praxe v České republice.
Abstract:
The dissertation is describing the history of sales promotions in the Czech Republic. The study conducts a survey of the history of sales promotions from the beginning of the 20th. century to the present. The second part of dissertation presents to modern examples of the practice in the Czech Republic.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní