Role podpory prodeje v systému marketingových komunikací v ČR – Bc. Iveta Králová
Bc. Iveta Králová
Diplomová práce
Role podpory prodeje v systému marketingových komunikací v ČR
Role of sale support in the system of marketing communicationcs in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce popisuje historii podpory prodeje v České republice. Studie vytváří přehled o historii podpory prodeje od počátku 20. století až do současnosti. Druhá část diplomové práce vysvětluje moderní metody marketingové komunikace. Diplomová práce také uvádí příklady z praxe v České republice.Abstract:
The dissertation is describing the history of sales promotions in the Czech Republic. The study conducts a survey of the history of sales promotions from the beginning of the 20th. century to the present. The second part of dissertation presents to modern examples of the practice in the Czech Republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kv7qe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Karolína Vlachová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn