Role podpory prodeje v systému marketingových komunikací v ČR – Bc. Iveta Králová
Bc. Iveta Králová
Master's thesis
Role podpory prodeje v systému marketingových komunikací v ČR
Role of sale support in the system of marketing communicationcs in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce popisuje historii podpory prodeje v České republice. Studie vytváří přehled o historii podpory prodeje od počátku 20. století až do současnosti. Druhá část diplomové práce vysvětluje moderní metody marketingové komunikace. Diplomová práce také uvádí příklady z praxe v České republice.Abstract:
The dissertation is describing the history of sales promotions in the Czech Republic. The study conducts a survey of the history of sales promotions from the beginning of the 20th. century to the present. The second part of dissertation presents to modern examples of the practice in the Czech Republic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kv7qe/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Karolína Vlachová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn