Bc. Iveta Králová

Master's thesis

Role podpory prodeje v systému marketingových komunikací v ČR

Role of sale support in the system of marketing communicationcs in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce popisuje historii podpory prodeje v České republice. Studie vytváří přehled o historii podpory prodeje od počátku 20. století až do současnosti. Druhá část diplomové práce vysvětluje moderní metody marketingové komunikace. Diplomová práce také uvádí příklady z praxe v České republice.
Abstract:
The dissertation is describing the history of sales promotions in the Czech Republic. The study conducts a survey of the history of sales promotions from the beginning of the 20th. century to the present. The second part of dissertation presents to modern examples of the practice in the Czech Republic.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2012
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní