Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o. – Tereza Zábranská
Tereza Zábranská
Bakalářská práce
Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o.
Marketing and communication strategy of the company Linde Material Handling Czech Republic s.r.o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o." je analýza stávající marketingové a komunikační strategie této společnosti a na základě vlastního výzkumu navrhnutí řešení na zlepšení. V teoretické části bakalářské práce je pomocí odborné literatury charakterizován marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, image …víceAbstract:
The object of the bachelor thesis "Marketing and communication strategy of the company Linde Material Handling Czech Republic s.r.o." is to analyze the present marketing and communication strategy of this company and to recommend improvement on the basis of my own research. The theoretical part characterises marketing, marketing mix, marketing environment, image, identity and research methods using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35725
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Martin Petřík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35725
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto