Eliška Karmazínová
Master's thesis
Segmentace trhu zmrzlin
Segmentation of the Ice Cream Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá segmentací trhu zmrzlin. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené se spotřebním chováním, tržní segmentací a cíleným marketingem. Vymezena jsou také specifika trhu zmrzlin a možný vývoj daného trhu do budoucna. Praktická část měla za cíl pomocí sekundárních dat MML-TGI odkrýt tržní segmenty a identifikovat jejich charakteristiky. Ty byly následně prohloubeny primárním …moreAbstract:
This thesis deals with the segmentation of the ice cream market. The theoretical part defines concepts related to consumer behaviour, market segmentation and targeted marketing. The specifics of the ice cream market and the possible future development of the market are also outlined. The aim of the practical part was to uncover market segments and identify their characteristics using secondary MML …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93444
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Jakub Šmucr
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93444
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi