Martin Bohuš

Bakalářská práce

Návrh komunikační strategie pro e-shop s obuví

Design of Communication strategy for e-shop with shoes
Anotace:
Práce se zaměřuje na návrh účinné kombinace on-line marketingových nástrojů a sociálních sítí pro propagaci on-line obchodu s luxusními sportovními teniskami. Teoretická část se věnuje popisu a analýze dostupných on-line marketingových nástrojů, marketingové strategie a možného způsobu provozování e-shopu. Pro praktickou aplikaci je použit reálný e-shop založený v roce 2022.
Abstract:
The thesis focuses on the design of an effective combination of on-line marketing tools and social networks for the promotion of on-line shop with luxury sport sneakers. The theoretical part is devoted to the description and analyses of avai-lable on-line marketing tools, marketing strategy and possible way of running e-shops. The real e-shop established in 2022 is used for the practical application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta