Mgr. Blanka URBÁNKOVÁ

Master's thesis

Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu

Publishing marketing communications to support selling of book title
Abstract:
MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE NAKLADATELSTVÍ PRO PODPORU PRODEJNOSTI KNIŽNÍHO TITULU V České republice vydává knihy téměř 4 tisíce nakladatelů. Většina z nich pociťuje nedostatek financí, mnohá malá nakladatelství nevyužívají ani všech možností, které jim k prezentaci vydávaného titulu nabízí marketingové komunikace. Z tohoto důvodu jsme se zaměřili na hledání co nejefektivnější a zároveň co nejméně finančně …more
Abstract:
There are almost four thousand publishers in The Czech Republic. Surprisingly, majority of them don{\crq}t feel any financial shortage, but many of them don{\crq}t even take advantage of the all possibilities, offered to them for the presentation of each and every published title of the marketing communications. Based on this reason, each work is focused to search for the most effective and the least …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 2802

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2006
  • Supervisor: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

URBÁNKOVÁ, Blanka. Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications

Theses on a related topic

All theses