Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu – Mgr. Blanka URBÁNKOVÁ
Mgr. Blanka URBÁNKOVÁ
Master's thesis
Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu
Publishing marketing communications to support selling of book title
Abstract:
MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE NAKLADATELSTVÍ PRO PODPORU PRODEJNOSTI KNIŽNÍHO TITULU V České republice vydává knihy téměř 4 tisíce nakladatelů. Většina z nich pociťuje nedostatek financí, mnohá malá nakladatelství nevyužívají ani všech možností, které jim k prezentaci vydávaného titulu nabízí marketingové komunikace. Z tohoto důvodu jsme se zaměřili na hledání co nejefektivnější a zároveň co nejméně finančně …moreAbstract:
There are almost four thousand publishers in The Czech Republic. Surprisingly, majority of them don{\crq}t feel any financial shortage, but many of them don{\crq}t even take advantage of the all possibilities, offered to them for the presentation of each and every published title of the marketing communications. Based on this reason, each work is focused to search for the most effective and the least …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
2802
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
URBÁNKOVÁ, Blanka. \textit{Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/0vz1il/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
URBÁNKOVÁ, Blanka. Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Martin Šlahař -
Propagační mix
Jan Bauer -
Propagační mix restaurace Gókana
Dominika Kubáňová -
Propagační mix
Marta Zitová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Propagační mix
Adéla Kolínová -
Propagační mix
Marek Jileček -
Komunikační mix Letiště Praha
Alena Zárubová