Ing. Eva Hájková

Bakalářská práce

Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem

Social networks and their marketing potential for small and medium enterprises
Abstract:
This bachelor thesis analyzes possibilities of using social networks for small and medium companies on the Czech market of entertainment. I compare marketing communication of two companies with focus on Facebook. Theoretical part specifies the most important ideas for understanding Internet marketing, social networks and deep explanation of the possibilities and issues of the communication via Facebook …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá možnosťami využitia sociálnych sietí pre malé a stredné podniky na českom maloobchodnom trhu zábavy. Porovnávam komunikáciu dvoch spoločností spadajúcich do tohto segmentu, a to cez sociálnu sieť Facebook. V teoretickej časti špecifikujem najdôležitejšie pojmy z oblasti marketingovej komunikácie na Internete, sociálnych sieťach a podrobne sa venujem možnostiam a problematike …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní